Meest gestelde vragen


wat is de levertijd van mijn bestelling?

- De levering bestaat uit 2 processen:

1. Verwerkingstijd van 1-3 werkdagen voor orderbevestiging, aanpassing, kwaliteitscontroles en verpakkingen.

2. Levertijd van 7-10 werkdagen (afhankelijk van het land)

- Alle levertijden zijn exclusief vertragingen en invoerrechten.

- Vertragingen kunnen optreden tijdens drukke periodes als kerst, black friday en sinterklaas.

  
Kan ik mijn bestelling annuleren?

- Als u uw bestelling wilt annuleren dient u dat binnen 24 uur te nadat de bestelling geplaatst is. Na 24 uur kan deze niet meer gewijzigd of geannuleerd worden omdat uw bestelling gelijk verwerkt wordt direct na ontvangst. 

- Als u uw bestelling wilt annuleren stuur dan binnen die 24 uur zo snel mogelijk een mail naar info@mivela.nl. Vermeld daarin uw naam, bestelnummer en graag ook de reden waarom u de bestelling wilt annuleren.
 
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

- Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Neemt u eerst contact op met de bezorgdienst met uw track&trace-nummer. Als zij u niet kunnen helpen neemt u dan contact op met onze klantenservice. 

- Let op! Als u later dan 14 dagen nadat u bestelling nadat u bestelling is verzonden contact met ons opneemt, kunnen wij u helaas niet verder helpen omdat wij geen onderzoek meer kunnen starten bij de verzendservice.


Wat zijn de regels over retourneren/ruilen?

Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn.

- Bestelling dient binnen een retourperiode van 14 dagen geretourneerd te worden. buiten de 14 dagen worden de bestellingen niet geaccepteerd ( let op! retourperiode van 14 dagen begint vanaf die dag al dat u uw bestelling ontvangen heeft).

- Bestelling dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.
 
Wat voor betalingen worden aangeboden?

- We accepteren betalingen als iDeal, Bancontact, Creditcard en Sofort. Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.